czwartek, 20 czerwca 2013

Makaroniki, herbatnik i lód na patyku

Staram się dodawać notki częściej, żebyście mnie mogli trochę bardziej poznać od strony artystycznej. Wcześniej dodawałam mniej więcej jedną- tygodniowo i wrzucałam do niej wszystko, co zrobiłam przez tydzień. Teraz myślę, że to był delikatny misz-masz :) Dlatego też będę się z Wami "komunikować" częściej :)

Makaroniki- bransoletka charms 




 

Herbatnik- ujrzałam go kiedyś, bardzo dawno temu u "Miyaka89" i zakochałam się w nim. Mój nie umywa się do jej dzieła, które jest idealne w każdym calu ! 





Oraz lód na patyku w polewie czekoladowej- bądźcie wyrozumiali, pierwszy którego wykonałam ;)



Zapraszam na fanpage facebook ! TUTAJ 



26 komentarzy:

  1. Śliczności♥Herbatnik ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Same Słodkości :) Herbatnik uroczy !!

    OdpowiedzUsuń
  3. herbatniczek podbił moje serce ;d

    nie mają słomy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetne, ale moim faworytem jest zdecydowanie herbaticzek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest świetne, nie wiem co Ci się nie podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbatnik wygląda jak prawdziwy! I jeszcze ta polewa... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, jakie tu wszystko jest urocze - cuda normalnie. ;) aż by się chciało schrupać. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie! zazdroszcze talentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że mogłam pomóc! :) Śliczne to wszystko, aż by się jadło! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. herbatnik i lód!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za takie miłe słowa! :)) piękne rzeczy robisz, aż trudno uwierzyć, że to sztuczne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie wygląda niczym prawdziwe. nie wiem czy to zasługa wprawnej ręki czy talentu modelarskiego ? też bym chciała umieć zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że po trochu wszystkiego łącznie z pokładami cierpliwości ;)

      Usuń
  13. Lód jest świetny! :> Herbatniczek też niczego sobie.
    Ps. Chyba troszkę źle zrozumiałaś sens słów o oszczędzaniu. Ja oszczędzam, żeby móc wydać pieniądze na wakacyjne zakupy :)Z Twoimi słowami zgadzam się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniaaaam :D
    pysznie to wyglada :), bardzo tworcze
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. herbatnik w rozowej polewie jest swietny...
    Twoje prace sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mini-lody na patyku tez sa cudowne..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no naprawdę słodkie są ! :)

    Swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. herbatnik jest genialny, a i macaroons sa swietnie. Genialne dobranie kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie to pyszności:) cudne:))))

    OdpowiedzUsuń